Af en hunds venlighed kan man lære, hvordan mennesket skal være.

fredag den 15. juni 2012

5 måneder i dag.......


Nu er jeg så 5 måneder gammel - ingen alder - jeg er stadigvæk en hvalp - så må man godt være lidt uartig - jeg forstår mange ting nu - men tit lader jeg som om, jeg ikke forstår et "nej" - jeg er dygtig når det passer mig.. hi hi så kan mine mennesker godt nok blive lidt sure på mig, men det går hurtigt over igen. Nu tager jeg også trappen nedad - det er min menneskemor rigtig glad for - hun siger jeg er ved at være for tung at bære.
Nu ved jeg også hvad demokrati er for en størrelse -  jeg vil jo skrækkelig gerne sove oppe i deres seng  - og der har jeg min menneskefar på min side - og ja så er der jo flertal i huset - så min menneskemor må bøje sig - og vaske sengetøj noget oftere - det gør hun nok gerne for min skyld (tror jeg da).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar